creativethemesbanner

اصلاح نواقص طرح رتبه بندی معلمان روز جدید

محمد خلیل عسکری امروز 3 مهرماه در بازدید ضربتی از مدارس دکتر حسابی ناحیه 2 و نرجس ناحیه 4 شیراز با اشاره به آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در منطقه گفت: در ارزیابی انجام شده بحث، روند اصلاح نواقص هنوز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از 62 هزار معلم فارس رتبه بندی 58 هزار نفر اعمال شد، افزود: پس از اعتراض برخی معلمان به رتبه بندی خود، روند برخورد با اعتراضات ادامه دارد و به زودی به پایان می رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس از آغاز طرح دوشنبه های مدارس متمرکز در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح به منظور رفع دقیق و نزدیکتر نیازهای معلمان، دانش آموزان و معلمان این منطقه در حال اجراست.

عسگری تصریح کرد: دوشنبه به بازدید مدیران و معاونان آموزش و پرورش از مدارس مناطق در قالب دوشنبه های مدارس اختصاص دارد. در این روز روسا و معاونان آموزش و پرورش در مدارس حضور دارند و با معلمان، مدیران و دانش آموزان مدارس گفتگوی مستقیم دارند و تلاش می شود از نظر آنان در تصمیم گیری ها استفاده شود.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به منطقه فارس گفت: وزیر آموزش و پرورش در این سفر صلابت شیراز و فارس را منحصر به فرد دانست و چهار رویداد بین المللی و ملی برای تقدیر از درخشش برگزار شد. زبان آموزان فارسی در رشته های مختلف.

عسگری افزود: وی شیراز را دروازه ایران و جهان قرار داد و جشنواره های ادبی، مسابقات ورزشی فوتبال و فوتسال برای دانشجویان آسیایی و جشنواره هنرپیشه های دانشجویی برگزار کرد. استان فارس.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس همچنین به طراحی متمرکز مسجد این اداره کل اشاره کرد و گفت: تخریب و بازسازی سرویس های بهداشتی، ایجاد سایه، تعمیر و تقویت سیستم گرمایشی و سرمایشی و رفع مشکلات مشکل برق مدرسه از جمله کارهایی است که در طرح مسجد مرکزی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش گنجانده شده و مدیریت کل تعمیر، بهسازی و تجهیز مدارس منطقه انجام می شود.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب نوزاد با چشمان آبی
تعبیر خواب دزدیدن گوسفندان در خانه
دنیای جدید پرینتر: از کاغذ تا واقعیت افزوده
چگونه از چالش‌های سایت شرط بندی 123 پیروی کنیم
ساندویچ پانل سقفی: راهی نوین برای ساخت ساختمان های مدرن
تماس با ما