creativethemesbanner

زمان انتشار کارنامه تحصیلی قبول شدگان کنکور اعلام شد


آفتاب نیوز :

اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، شهید رجایی، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، دانشگاهی مجازی رشته ها، پردیس و شهریه در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در رشته های تحصیلی با آزمون و پذیرش فقط بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی سازمان آزاد اسلامی. دانشگاه در ش. سال تحصیلی 1402-1403 دیروز اعلام شد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برای کلیه متقاضیانی که فرم انتخاب رشته را پر کرده اند، سوابق تحصیلی که در آن رتبه داوطلب در هر رشته منتخب از بین متقاضیان این رشته در سهمیه مربوطه موجود است. و همچنین آخرین رتبه افراد بر حسب تخصص های انتخابی با اولویت پذیرفته شده اند و رشته پذیرش تا 4 مهرماه سال جاری تهیه و بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار می گیرد.

سازمان سنجش آموزش کشور بر روند ثبت نام ورودی های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد. پذیرفته شدگان از تاریخ ۲۶ مهرماه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی حرفه ای محل قبولی خود مراجعه و با نحوه، تاریخ و مدارک ثبت نام آشنا شوند.

482 هزار و 599 نفر از 1402، کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و چهار شعبه مؤسسه آزاد اسلامی در آزمون سراسری پذیرفته شدند که از این تعداد 189 هزار و 840 نفر در گروه های آموزش و پرورش پذیرفته شدند.

نتایج سایر گروه های علمی دانشگاه اسلامی به جز گروه های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی به طور همزمان از طریق درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود.

متقاضیانی که در یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته می شوند توجه داشته باشند که فقط در یکی از قسمت های پذیرش می توانند ثبت نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو رشته می باشند. پذیرش

به گزارش ایسنا، کنکور 1402 در دو نوبت برای اولین بار در عمر کنکور برگزار شد و سوابق تحصیلی متقاضیان که از سوی وزارت آموزش و پرورش بر اساس نتایج آزمون های هماهنگ و سراسری ارسال شده است. با تأثیر معین 40 درصدی برای سه گروه آزمایشی اصلی، دروس ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی به آن ارسال شد و تأثیر 26 درصدی بر گروه های زبان و هنر خارجی داشت.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب نوزاد با چشمان آبی
تعبیر خواب دزدیدن گوسفندان در خانه
دنیای جدید پرینتر: از کاغذ تا واقعیت افزوده
چگونه از چالش‌های سایت شرط بندی 123 پیروی کنیم
ساندویچ پانل سقفی: راهی نوین برای ساخت ساختمان های مدرن
تماس با ما