creativethemesbanner

ضربه بزرگی به یحیی این اپلیکیشن پرسپولیس روز جدید شگفت انگیز است

بازی های لیگ برتر امروز پس از وقفه چند روزه به دلیل برگزاری مسابقات ملی آغاز شد و در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت. «پرسپولیس» باید روز پنجشنبه بازی معوقه خود را مقابل پیکان انجام دهد.

سرحی پوشان که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است در دو ماه آینده روزهای سخت و پرتنشی را تجربه خواهد کرد. «پرسپولیس» در این مدت باید 11 بازی تا پایان فصل پاییز انجام دهد و تیم گل محمدی به طور میانگین هر 5 روز یک بار باید بازی کند. اتفاقی که قطعا کار این تیم را پیچیده می کند و نیازمند صندلی محکمی در دستان یحیی گل محمدی است.

پرسپولیس بعد از بازی با پیکان در آسیا میزبان تیم استقلال تاجیکستان است. پس از آن، «پرسپولیس» به انزلی می رود و در خانه با «ملوان» بازی می کند، سپس با «صنعت نفت» در تهران، «استقلول» در تاجیکستان و «سپهون» در اصفهان بازی می کند. بازی‌های پرسپولیس در آذرماه سخت‌تر و فشرده‌تر خواهد بود.

پرسپولیس در اولین روزهای آخرین ماه پاییز دو دیدار سرنوشت ساز مقابل النصر ریاض و الدحیل تهران دارد و سپس باید در لیگ برتر به مصاف هوادار برود و در نهایت آنها بازی سنتی و بسیار مهم خود را خواهند داشت. در لیگ با استقلال به نظر می رسد جایگاه پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در این دو ماه مشخص شود و مشخص شود این تیم در این فصل در چه رقابت هایی حضور خواهد داشت.

«پرسپولیس» هم اکنون چندین مصدوم دارد و ستاره ای مثل یاسین سلمانی تا پایان سال نمی تواند این تیم را همراهی کند. گل محمدی باید امیدوار باشد که علاوه بر رفع مشکلات مالی تیمش، مصدومیت دیگری به مصدومیت های فعلی اضافه نشود و بتواند تا دو ماه سخت آینده همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب نوزاد با چشمان آبی
تعبیر خواب دزدیدن گوسفندان در خانه
دنیای جدید پرینتر: از کاغذ تا واقعیت افزوده
چگونه از چالش‌های سایت شرط بندی 123 پیروی کنیم
ساندویچ پانل سقفی: راهی نوین برای ساخت ساختمان های مدرن
تماس با ما