creativethemesbanner

کارگردان «استگلول» آقای علیایی! دفعه بعد که در مورد من صحبت می کنید روز جدیدی است

مصاحبه تلویزیونی کاظم علیایی و ماجراهایی که در ارتباط با تیم جوانان استقلال رخ داد ما را بر آن داشت تا پای صحبت اصغر هجیلو بنشینیم. مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به مدیرعامل آکادمی باشگاه استقلال که از صحبت های کاظم علیعلی به شدت ناراحت شده بود پاسخ داد.

اخراج صبو شهبازیان از هدایت تیم جوانان «استقلال» سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی آقای علیایی در تلویزیون واکنش نشان داد. اصل کار چیست؟ اتفاقی که برای آکادمی استقلال و تیم جوانان ما افتاد کاملاً عادی بود و خبری از تخلفات مالی و اخلاقی نبود و این موضوع به کمیته اخلاق کشیده شد. من مدیر آکادمی استقلال هستم و بر اساس اختیاراتی که مدیرعامل باشگاه به من داده است، اجازه تعویض درب های اصلی را دارم. ماجرا از این قرار بود که ایوب اصغرخانی فصل را با تیم جوانان استقلال شروع کرد و از دو بازی 6 امتیاز داشتیم اما به دلیل مشغله زیاد نتوانست کار را ادامه دهد و از آکادمی استقلال رفت و در آن زمان سبو شهبوزیان را نمی شناختم. . او فقط آرش را می شناخت، برخانی فصل گذشته هم این مربی را برکنار کرد. او را به باشگاه معرفی کردند اما پس از انجام 11 بازی و کسب نتایج واقعا بد، به عنوان مدیر آکادمی استقلال احساس ناامنی کردم و از اختیاراتم برای برکناری آقای شهبازیان استفاده کردم. جوانان استقلالی با هدایت این آقا بزرگ تنها دو بار پیروز شدند، هفت باخت از 11 بازی در کارنامه ما ثبت شد که اصلاً با استقلال برابری نکرد. دوستی و تفاهم در تیم روز به روز ضعیف می شد، به همین دلیل با سرپرست تیم تماس گرفتم و شروع به تحقیق کردم. در بررسی ها متوجه شدم که آقای شهبوزیان به مربیان روی نیمکت فحاشی کرده و حتی به بازیکنان هم توهین کرده است! رفتاری که در فرهنگ استقلال جایی ندارد. صبو شهبازیان حتی گفت یک تیم ضعیف و لاغر دربی دروازه استقلال را بست! همان تیمی که در دو هفته ابتدایی مسابقات نوجوانان تهران دو برد متوالی کسب کرد! او ابتدا گفت یکی از دستیارانش را نمی خواهم و من هم به احترام سرمربی بودن به حرف او گوش دادم. بعداً گفت من مربی دروازه بان نمی خواهم و خودم دروازه بان می آورم و … در کل وقتی احساس کردم در خطر افتادن به دسته پایین جوانان استقلالی هستم از اختیاراتم استفاده کردم. بازیکنان را کنار گذاشت. اگر شهبازیان بماند ممکن است استقلال به دسته پایین تری سقوط کند.

پس داستان بازگشت او چیست؟ یعنی باشگاه نظر شما را نپذیرفت؟اینطور نیست چون سوءتفاهم پیش آمده است. من مدت ها در گفتگو با آقای خطیر تاکید می کردم که باید این فرصت را فراهم کنیم که در مورد تیم های آکادمی به مدیر گزارش داده و نکات مهمی را مطرح کنیم، اما با توجه به حساسیت تیم بزرگسالان و شرایط موجود، چنین اقدامی صورت گرفت. فرصت داده نشد بنده خدا خطیر هم به درستی گفت مردم نسبت به تیم بزرگسالان خیلی حساس هستند و الان خیلی خوشحالم که فضای استقلال آرام شده است. بعد از اینکه من شهبوزیان را ترک کردم، ایشان به باشگاه رفت و با آقای خطیر صحبت کرد. سرپرست باشگاه هم از این موضوع اطلاعی نداشت، صبو شهبوزیان مدعی شد که می خواهند امین منوچهری را جایگزین او کنند و در صورتی که این موضوع صحت ندارد یک بازیکن پولی اضافه کنند. من در محیطی که حضور دارم اجازه چنین رفتاری را نمی دهم، بنده خدا امین منوچهری از سفر برگشته بود و فقط برای دیدار دوستان و همکاران سابقش به آکادمی آمده بود. آقای خطیر صحبت های شهبازیان را شنید و به او گفت که برگرد تا پس از صحبت مدیر کل و مدیر فرهنگستان که من خواهم بود، موضوع نهایی شود. خطیر هم با من صحبت کرد و باید در این زمینه جلسه ای داشته باشیم اما تاکید کرد که اختیار عزل و نصب مربیان آکادمی با من (حاجیلو) است و این مرد خدا در امور فنی آن دخالتی نداشته و نخواهد داشت. آکادمی تصمیم گرفتم جدا از مسائل فنی، یکسری مسائل خانوادگی و خصوصی را به مدیرعامل تیم جوانان بگویم. او هیچ مشکل مالی و اخلاقی نداشت، موضوعی که در کمیته اخلاق مطرح شد صرفاً یک موضوع فنی بود و به دلیل نتایج ضعیف او را برکنار کردم. بعد از اینکه من جسترها را اخراج کردم، اوراحی به باشگاه پیوست و از صبح در آنجا ماند و از آقای خطیر شکایت کرد تا بالاخره منصوب شد. مدیرعامل محترم باشگاه «استیکلول» هم هیجان زده بود و به من گفت که دوباره به کارت برو و با هوچیلو ملاقات کنم، اما راستش را بخواهی هیچ وقت در کار من دخالت نکرد و در اخراج و تعویض مربیان تیم هم دخالتی نکرد. تیم های اصلی . شهبازیان به تیم جوانان بازگشت اما بازیکنان حتی تمایلی به دیدن او نداشتند. من هم به آقای خطیر گفتم باید دو هفته دیگر با شما ملاقات کنم، اما وقت نکردم گزارش کاملی از این اتفاقات بدهم. حالا قرار بر این است که شنبه با آقای خطیر گفتگوی مفصلی داشته باشم و گزارشی از کارها به خصوص تیم جوانان داشته باشم. نه من با آقای خطیر مشکلی دارم و نه ایشان چون هم تکلیف و وظایف خود را می دانیم و هم کاملاً در چارچوب آن عمل می کنیم. خطیر هرگز در کار من دخالت نکرد و در این مورد حتی بدون حضور من به شهبازیان گفت که به تمرینات برگردد اما بازیکنان حاضر به همکاری با او نشدند و شنبه در این باره صحبت خواهیم کرد.

با این تفاسیر به نظر شما سبو شهبوزیان اخراج شد؟بله به نظر من برکنار شد. علاوه بر بحث دانشگاهی، رفتار شهبازیان نیز توهین آمیز بود.

کاظم اولیایی در این خصوص مصاحبه ای انجام داده و به نظر می رسد صحبت های مدیرعامل سابق شرکت «استهلال» شما را بسیار ناراحت کرده است. او تجربه تدریس دارد و می خواهد آکادمی باشگاه استقلال را در اختیار بگیرد و آن را به یک بخش غیرانتفاعی تبدیل کند. او به خوبی می داند که به محض غیرتجاری شدن آکادمی، شکل بازرسی تغییر می کند و سطح کنترل کاهش می یابد. آقای علیایی فقط می خواهد آکادمی تولید را تحویل بگیرد. باید به آنها بگویم که آقای علیایی! اول از همه، دفعه بعد که در مورد من صحبت می کنید. ثانیاً این سبو شهبوزیان شاگرد خود شما بوده است، معلوم است از زمانی که در سفر سوئیس بودید، نمی دانید این آقا چه فحش هایی به پیشکسوتان استقلال کرده است. شما در حال سفر به اروپا بودید و نمی دانید سبو شهبوزیان در فضای مجازی نامی با نام مستعار پیشکسوتان استهلال «در پیت» گذاشته و البته به دلیل عواقب آن به سرعت این پیام را پاک کرده است. او پس از این اقدام برای من پیامکی ارسال کرد و ضمن عذرخواهی مدعی شد که از عصبانیت تمرکز خود را از دست داده و چنین مطلبی را نوشته است. من شخصاً او را بخشیدم، اما نمی توانم توهین استقلال را ببخشم. آقای اولیایی! شما شرکتی به نام جانبازان استقلال تاسیس کردید و متاسفم که از فردی که به پیشکسوتان استقلال توهین کرده حمایت می کنید. آقای اولیایی! شما که طرفدار چنین فردی هستید امیدوارم فراموش نکرده باشید که در سال 68 مرحوم منصوری پورحیدری شما را در ورزشگاه شهید شیرودی به من معرفی کرد. همدان شهر پدری من است و امیدوارم یادتان نرود که وقتی برای بازی با استهلال به این شهر عزیز آمدم سینی چای در دست برای دیدن اصغر حاجیلا و بقیه استهلال ها وارد اتاق شدید. من اصغر هجیلو هستم که از ابتدا تا پایان فوتبالش فقط پیراهن استقلال را بر تن می کرد. فردی که دو دوره آکادمی استقلال را مدیریت کرد و بازیکنان ارزشمندی چون امید نورافکن، رضا آذری، آرش ریزاوند، احمد موسوی، محسن کریمی، محمد حسینی ترابی، زاوشی، سینا سعید فر و … را به فوتبال ایران آورد. . در این فصل بازیکنان خیلی خوبی به استقلال خواهیم داد.

ظاهرا خیلی عصبانی هستی شاید برای آکادمی باشگاه استقلال اولیایی چاه نفت باشد اما برای من اینجا زمین خالی است. آقای اولیایی اگر واقعاً به فکر استقلال برای پیشکسوتان هستید بیایید دست جعفر محتاری فر را بگیرید به فکر رضا رجبی باشید که از نظر بدنی وضعیت خوبی ندارد و به فکر کمک به رضا نلچگر که در خانه است و افسرده است باشید. به نظر من بزرگترین خیانت به حق استقلال، اولویت دادن به آکادمی باشگاه است. آقای اولیایی! از کسی که به پیشکسوتان استقلال توهین کرد حمایت نکنید. مدیر استقلال شاید جوان باشد، اما تحصیل کرده و توانمند است، بنابراین کاملاً درک می کند که چه کسانی برای این تیم زحمت می کشند. حالا که استقلال آرام شده و روز به روز نتایج بهتری می گیرد، کار جدیدی را شروع کرده اید و هر روز داستان جدیدی می سازید، یک قرارداد 5 ساله به استقلال بدهید، اما به شما می گویم حتی اگر اصغر نباشد. حاجیلا. ، پیشکسوتان دیگری هم هستند که آکادمی «استیزلول» را به خوبی مدیریت می کنند و مطمئن باشید وزیر ورزش و اعضای هیئت مدیره باشگاه «استیزلول» هرگز این چاه نفت را زیر نظر شما نخواهند داشت. من اسطوره «استقلال» نیستم اما خودم را پیشکسوت این باشگاه می دانم. سربازی مدیون استقلال و لوگوی هکر روی پیراهن. آقای اولیایی بهتر است وضعیت مالی من و شما را از سال 68 که مدیرعامل استقلال شدید تا امروز بررسی کنید تا ببینید من مدیون استقلال هستم یا شما؟ معتقدم اگر من نباشم پیشکسوتان «استیزلول» بهتر از شما آکادمی «استیزلول» را اداره می کنند. بهتره به کار خودت برسی و واقعا متاسفم که شرکت پیشکسوتان استقلال رو تشکیل دادی اما در حالی که به این شخصیت ها توهین می کنی و از شخص اشتباه حمایت می کنی سکوت می کنی.

اصلاً فرصت نکردیم در مورد تیم بزرگسالان صحبت کنیم. شرایط تیم جواد نکونام را چطور می بینید، خوشبختانه با روندی که داریم و شرایط مالی و انسانی بهتری در نیم فصل، معتقدم با اتحاد و یکدلی شاهد موفقیت جواد نکونام و شاگردانش خواهیم بود. تیم نکونام از فرهاد مجیدی یاد می کند. همان تیمی که با هدایت فرهاد توانست بدون باخت قهرمان لیگ برتر شود.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

سایت تعبیر خواب
تعبیر خواب نوزاد با چشمان آبی
تعبیر خواب دزدیدن گوسفندان در خانه
دنیای جدید پرینتر: از کاغذ تا واقعیت افزوده
چگونه از چالش‌های سایت شرط بندی 123 پیروی کنیم
ساندویچ پانل سقفی: راهی نوین برای ساخت ساختمان های مدرن
تماس با ما