آموزش رایگان و تخصصی لینک سازی داخلی و خارجی نوین

میزان اعتبار آن صفحات مستقیماً بر روی سایت شما و رتبه‌ای که می‌گیرید، تاثیر دارد. با زمانی که برای تحلیل و بررسی پروفایل بک لینک رقبا می‌گذارید، می‌بینید که رقیب شما از نظر کیفیت و تعداد لینک‌سازی چگونه عمل می‌کند و و برای مثال چگونه توانسته در رتبه‌های برتر گوگل قرار بگیرد. همچنین می‌توانید ببینید که رقیب تصمیم دارد برای چه محتوایی و با چه انکر تکستی لینک‌سازی کند. در اکثر مواقع محتواهای غنی یکی از اصلی‌ترین دلایل جذب بک لینک است و به‌خوبی شما با بررسی دقیق بک لینک‌ها این موضوع را متوجه خواهید شد.

لینک سازی خارجی به دو دسته مصنوعی (دستی) و  طبیعی تقسیم بندی میشود . گوگل نیز در تایید شما  بیشتر از مطالب شما اهمیت میدهد که این کار باعث افزایش رتبه سایت شما میشود  . هرچه این این تایید ها که از وبسایت های دیگر میگیرید بیشتر باشد اهمیت وبسایت شما برای گوگل بیشتر و بیشتر میشود. فرایند لینک بیلدینگ خارجی وب سایت، هیچ وقت به پایان نمی‌رسد و تا زمانی که سایت شما فعال است باید در مسیر 1 و سئو خارجی از جمله لینک سازی اقداماتی انجام دهید تا در مسیر رشد باشید. یکی دیگر از ابزارهای مهم که به صورت پولی ارائه میشود و برای آنالیز لینک رقبا خیلی کاربردی است.

روش پنجم: نویسندگی در بلاگ‌های خارجی

موتور های جست و جو گر با توجه به لینک هایی که به سایت شما داده میشود میزان اهمیت سایت شما را افزایش میدهند . به لینک سازی که داخل خود سایت صورت بگیرد یعنی  لینک دادن از یک صفحه وب سایت به صفحه ی دیگر در ان وبسایت را سفارش بک لینک لینک سازی داخلی گویند و به لینک سازی که سایت های دیگر به سایت ما میدهند را لینک سازی خارجی گویند . اکسترنال لینک بیلدینگ، همان‌طور که از اسمش پیداست با فرایند لینک سازی سروکار دارد که خارج از وب‌سایت شما شکل می‌گیرد.

اگر سایت شما در حوزه آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند، نباید در سایت‌هایی که درباره آموزش مطالب درسی مطلب تولید می‌کنند از شما نامی برده شود. شما باید به دنبال پربازدیدترین و پرترافیک‌ترین سایت در حوزه تخصصی فعالیتتان باشید. البته سایت‌هایی وجود دارند که حالت دایره المعارف دارند و موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند؛ اما اگر قصد دارید این گونه سایت‌ها را انتخاب کرده و از آن‌ها استفاده کنید، بهتر است از بالا بودن امتیازشان مطمئن باشید.

سپس می‌توانید از ابزار Broken Link Builder کمک بگیرید تا لینک‌های خود را اصلاح و پروفایل لینک خود را دوباره محبوب کنید. در واقع فقط کافی است آدرس سایتی که می‌خواهید را وارد کنید و نوع لینک‌هایی که می‌خواهید به شما نشان داده شود را مشخص کنید. نتایج به شکل یک لیست کامل از تمامی لینک‌های inbound و outbound و همچنین انکر تکست‌های مربوط به آن‌ها نشان داده خواهند شد. اگر تصاویر لینک شده‌ای نیز در آن صفحه وجود داشته باشند، انکر تکست آن‌ها نیز به شما ارائه خواهد شد.

همه کاربران، وبسایتی را ترجیح می دهند که دارای محتوای مفید و ساختار یا معماری بهتری باشد و تمام نیازهای آنها را برآورده کند. گوگل موقع بررسی صفحه، برای نمایش به مخاطبی که دنبال یک موضوع می‌گردد، با خیال راحت صفحه ما را پیشنهاد می دهد. چون می داند اطلاعاتی که مخاطب می‌خواهد، به صورت کامل و بدون نیاز به رجوع به صفحه‌های بیشتر در اختیارش قرار داده می شود. پس هر چقدر لینک سازی داخلی ما قوی‌تر و اصولی‌تر باشد، احتمال اینکه محتوای ما به مخاطب پیشنهاد شود، افزایش می یابد.

در قسمتی از مقاله شما به کاربر می‌گویید اگر می‌خواهید با مقدار درصد خلوص و ترکیب انواع قهوه آشنا شوید لینک زیر را باز کنید. در واقع شما کاربر را در قیف فروش از مرحله کشف به مرحله جلب توجه و مقایسه برده‌اید. اگر به صفحه‌ای لینک داخلی نوفالو داده شده باشد، آن صفحه هیچ اعتباری دریافت نمی‌کند. این لینک‌ها هم به کاربر کمک می‌کنند که هر چیزی که می‌خواهد را راحت پیدا کند و هم اعتبار را بین صفحات پخش می‌کنند (توضیح در بخش بعد). در این مقاله مسئله لینکسازی در داخل سایت که از تکنیک‌های سئوی داخلی است را توضیح می‌دهیم.

  • وب سایت‌ها و لینک‌هایی که شما به آن‌ها اضافه می‌کنید با استفاده از برنامه نویسی و زبان‌های کدنویسی ساخته می‌شوند.
  • برای این‌که بدانید که راه موفقیت آن‌ها را چگونه تکرار کنید، باید مواردی را در نظر بگیرید.
  • پس اگر می‌خواهید در دنیای آنلاین به رقابت بپردازید و از سایرین جلو بزنید، این مقاله را از دست ندهید.
  • همچنین برنامه نویس سایت می‌ تواند این ویژگی را به راحتی کد نویسی کند.
  • از طرفی دیگر، لینک نوفالو برعکس لینک فالو است و از آن اعتباری به صفحه سایت شما منتقل نمیشود.

در مقاله چند لینک داخلی برای مقالات بگذاریم، مفصل در مورد این موضوع صحبت کردیم. با خواندن این مقاله و مقاله‌ای که به شما لینک دادیم، می‌توانید استراتژی لینک‌سازی خود را همین حالا بچینید. به شما اطمینان می‌دهیم که پس از مطالعه این مقاله دیدگاه شما نسبت به لینک‌سازی داخلی تغییر کرده و زمان مناسبی را برای اصلاح آن در نظر خواهید گرفت. با اصلاح لینک‌های داخلی می‌توان در کمتر از 1 ماه آمار بازدید سایت را تا 2 برابر افزایش داد. ما در تلاش برای توسعه وب فارسی هستیم تا بهترین مقالات در هر زمینه ای را برای وبسایت ها تهیه کنیم.

به طور کلی این انتخاب براساس تجربه کاربری انجام میشود و تاثیری بر ارزش لینک یا سئو ندارد. فرض کنید یک صفحه با محتوای تازه‌ای ایجاد کرده‌اید اما هیچ لینک داخلی از سایر صفحات سایت شما برای آن ایجاد نشده است. همچنین این صفحه جدید در نقشه سایت (Site map) نیز قرار نداشته و بک لینکی هم از سایت‌های دیگر دریافت نکرده است. در چنین شرایطی ربات‌های خزنده گوگل هرگز از وجود چنین صفحه‌ای مطلع نمی‌شوند و عملا با انتشار این صفحه هیچ تغییری در جایگاه و ترافیک ورودی سایت مشاهده نمی‌کنیم. اگر سوالی درباره لینک سازی داخلی دارید، در قسمت نظرات مطرح کنید، در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود.

هنگام ایجاد پیوند خارجی برای کمک به بهینه سازی موتور جستجو و رتبه بندی صفحه نتایج، در نظر گرفتن چندین فاکتور ضروری و مهمه. صرف نظر از این که سایتی که از خارج به اون پیوند میدین بزرگ یا پرطرفدار هست، باید اطمینان حاصل کنین که با محتوای شما مرتبطه. اگر پست حیوانات خانگی شما درباره سگ‌ها است، پیوند دادن به پستی که مربوط به همستر هست، هیچ مزیتی برای وبسایت شما یا اون سایت خارجی نداره.

جدا از تعریف بالا دو سبک متفاوت دیگر لینک‌سازی خارجی نیز وجود دارد که از آن به عنوان لینک بیلدینگ خارجی طبیعی و دستی یاد می‌شود، در ادامه به صورت کامل با جزئیات این دو روش فرایند لینک‌سازی آشنا خواهیدشد. این موضوع سبب می‌شود رتبه سایت در گوگل پایین آمده و بازدید سایت کاهش یابد. علاوه بر این به روز رسانی الگوریتم پنگوئن استفاده از انکر تکست‌های دقیق و تکراری را ممنوع کرده است. پس طبیعی رفتار کنید و در هر صورت چند ماه باید تحمل داشته باشید تا نتیجه مطلوب را مشاهده کنید. ۳- یکی دیگر از روش‌های لینک سازی، این است که می‌توانید از سایت های خبری یا سایت‌های مرتبط و هم موضوع، رپورتاژ آگهی بخرید. اما باید توجه داشته باشید که بالا بردن رتبه سایت در گوگل سرعت بسیار کمی دارد، زیرا کاربران به صورت طبیعی سایت شما را به دیگران معرفی نمی‌کنند و محبوب شدن سایت به زمان زیادی نیاز دارد.

مگر این که سایت، وبلاگ و یا انجمنی که از نظر گوگل امتیاز خوبی دارند، سایت مورد نظر را تایید کنند. گوگل نیز به تایید سایت‌ های معتبر بیشتر از توضیح همان سایت اهمیت می‌دهد. هر چه تایید‌ها از سوی سایت‌های دیگر بیشتر شود، محبوبیت سایت در نظر گوگل بیشتر از قبل می‌شود.

سری کامل لینک بیلدینگ

وبسایت شما باید مرکز اطلاعات کسب و کار شما باشد، اما سایر پلتفرم‌های دیجیتالی خود را فراموش نکنید. به این ترتیب، نه تنها قدرت خود را به صورت آنلاین ارتقا می‌دهید و باعث افزایش پیدا شدن سایت خود می‌شوید، بلکه با لینک سازی خارجی چندین منبع خروجی را برای لینک‌دهی سایر سایت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهید. Google Analytics مجموعه‌ای از عملکردها را برای کمک به ما در بهینه‌سازی لینک‌های وبسایت ارائه می‌دهد، از جمله امکان فهرست بندی و پیگیری تمام لینک سازی خارجی. پس از افزودن تگ Google Analytics به وب سایت خود، همه کلیک‌هایی که بر روی لینک‌های خارجی شما انجام شده باشد، در گزارش رویداد شما فهرست می‌شود.

این ابزار اقداماتی نظیر لیست کردن و پیگیری تمامی لینک‌های خارجی را در جهت بهینه سازی پیوندهای سایت انجام می‌دهد. اگر تگ گوگل آنالیتیکس به سایت اضافه شود می‌توان در بخش Event Report این ابزار گزارش تمامی کلیک‌های لینک‌های خارجی را دریافت کرد. لینک خارجی چیست و اهمیت آن را که به درستی متوجه شوید قطعاً در می یابید که نباید از لینک های خارجی خیلی استفاده کنید؛ زیرا از نظر خوانندگان و کاربرانی که دارید این کار بسیار آزار دهنده است.

سلام دوست عزیز
به نظر میرسد که شما زمان زیادی را برای فعالیت در پینترست صرف میکنید. توضیحی در مورد زمینه کاری خود ارائه نکردید ولی به نظر میرسد که فعالیت شما تاثیری بر سئو نداشته باشد. پیشنهاد میکنیم ویدیو مربوط به کارگاه آموزش لینک سازی را دریافت و مشاهده کنید. در این کارگاه به صورت کامل در مورد لینک سازی دستی و فعالیت در شبکه های اجتماعی صحبت کرده ایم. به شما قول می دهیم اگر نحوه ایجاد اصولی لینک را بدانید و همچنین لینک های داخلی خود را اصلاح و ویرایش کنید، می توانید میزان ترافیک سایت خودتان را افزایش دهید. بعد از اینکه سایت فروشگاهی را طراحی کردید باید برندینگ را آغاز کنید و این از طریق دریافت بک لینک از سایت های معتبر اتفاق می افتد.

لینک‌های یک متن را چطور تشخیص می‌دهید؟ معمولا یک یا چند کلمه هستند که با رنگی متفاوت نمایش داده می‌شوند و وقتی روی آن‌ها کلیک می‌کنید، وارد یک صفحه‌ی دیگر می‌شوید. در این دوره اصول سئوی خارجی سایت را به صورت اصولی آموزش خواهید دید. از انواع لینک گرفته تا مسیر لینکسازی، ابزارها و تمام نکات فنی بهینه‌سازی خارجی سایت در این دوره وجود دارد.

در این روش لینک‌سازی خبری از پرداخت هزینه و دخالت وب‌مستر نیست و تنها به علت فعالیت باکیفیت و حرفه‌ای وب‌سایت لینک‌های مختلف به سمت دامنه یک سایت انتقال داده می‌شوند. یکی از بهترین ابزارهای موجود برای به دست آوردن نمایی متناسب از پروفایل بک لینک ها Ahrefs است. شما با کمک این ابزار می توانید تعداد کل بک لینک ها تعداد کل حوزه های ارجاع کلمات کلیدی ارگانیک و… را از طریق این ابزار بررسی کنید.

پست های جایزه داره در اکثر مواقع کاربران را جذب خود می کند و آنها را به کاری که می خواهید، وادار می سازد تا در ازای آن، جایزه بگیرند. این کار موجب می شود، کاربران مطالب شما را تا پایان بخوانند و برای دیدن نتایج قرعه کشی و دریافت جایزه بیشتر به وب سایت شما سر بزنند. رپورتاژ آگهی، فروم، کامنت، پست مهمان، نویسندگی در بلاگ‌های خارجی، نویسندگی در سایت‌های ویکی، شبکه‌های اجتماعی، آنالیز رقبا، استفاده از سایت‌های خارجی، استفاده از منابع معتبر. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را گسترش دهید و برای افزایش درآمد و سود خود تلاش می‌کنید، فرقی ندارد که سایت شما از چه نوعی باشد. برای سئوی سایت فروشگاهی، پزشکی، شرکتی و… اصول و عناصر را به‌صورت صحیح انجام دهید.

لینک سازی دستی تاثیر بسیار خوبی روی گوگل و بازدید دیگر صفحات توسط کاربران دارد. بلکه باید از کلمات کلیدی متنوعی استفاده کنید و سعی کنید مقالات و مطالب جامع‌تر و بهتری را ارائه دهید. مثلا در صورتی که ۱۰ مطلب را با این کلمه کلیدی سئو کنید، گوگل دچار سردرگمی شده و برای نمایش صفحه هدف دچار گمراهی می‌شود. ۶- هنگامی که سایتتان از نظر رابط کاربری و تولید محتوا کاملاً جامع و غنی شد، اقدام به ایجاد لینک کنید. سایت‌هایی که محتوای کم و غیر اصولی دارند، کمتر توسط مردم به یکدیگر پیشنهاد می‌شوند.

در واقع، الگوریتم موتورهای جستجو بسیار پیچیده تر از آن هستند که اعتبار یک لینک را فقط از طریق Link Juice اندازه گیری کنند. تجربه نشان داده است هرچه ساختار لینک‌های داخلی سایت به هم تنیدگی بیشتری داشته باشد، عملکرد وب سایت در نتایج جستجو بهتر خواهد بود. معمولاً صفحه اصلی یک وب سایت دارای بیشترین ارزش لینک است زیرا بیشترین بک‌لینک را دارد. وقتی از صفحه اصلی به صفحات داخلی لینک وجود داشته باشد (که معمولاً در منو و دسته‌بندی وجود دارد). اگر با مفهوم لینک داخلی آشنایی ندارید باید به شما بگویم لینک داخلی، لینکی است که یکی از صفحات وب سایت‌تان را به صفحه‌ای دیگر از وب سایت‌تان متصل می‌کند. وقتی شما از صفحات سایتتان به همدیگر لینک می‌دهید، در حال لینک‌سازی داخلی هستید.

همه چیز درباره لینک سازی خارجی

لینک دادن به سایت های دیگر، بهترین راه برای گرفتن بک لینک از آن سایت ها است. (البته نه در ایران) شما باید محتوای مرتبط با یکدیگر را تولید و پیوند دهید. البته باید توجه داشته باشید که عنوان پست ها، یکسان نباشند زیرا دردسر دارد و باید کلمات کلیدی خودتان را بهینه سازی نمایید. لینک خارجی چیست را در این مقاله توضیح دادیم و هر آنچه که در خصوص ویژگی های مهم آن بود را بیان کردیم لینک خارجی نقش بسیار موثری در افزایش رتبه وب سایت شما دارد.

لینک سازی خارجی از ابتدای توسعه موتورهای جستجو بخشی جدایی‌ناپذیر از سئو بوده است. در روزهای آغازین اینترنت، موتورهای جستجو به شدت به عوامل داخلی صفحه مانند متا تگ‌ها و چگالی کلمات کلیدی متکی بودند تا ارتباط یک صفحه وب را با عبارت جستجو شده تعیین کنند. بااین‌حال، هرچه تعداد کاربران بیشتر شد، موتورهای جستجو به روش بهتری برای اندازه‌گیری اعتبار یک صفحه نیاز داشتند. پیوندهای داخلی و خارجی جزء مهمی از یک استراتژی SEO قوی هستند و به افزایش قدرت رتبه‌بندی سئو وبسایت شما کمک می‌کنند. تسلط بر این فرآیند بهینه سازی ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد، اما مطمئن باشید که تلاش شما ارزش خواهد داشت. در واقع شما با لینک‌ سازی بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش داده و رتبه سایت خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو ارتقا می‌دهید.

زمان ماندگاری کاربر در سایت بیشتر و نرخ پرش کمتر می‌شود که هر دو از فاکتورهای موثر در رتبه‌بندی گوگل هستند. زمانی که صفحه اصلی وب‌سایت شما یک بک‌لینک دریافت میکند، بخشی از اعتبار و ارزش آن لینک به صفحات داخلی وب‌سایت‌تان منتقل می‌شود. قبل از اینکه به اهمیت لینک‌سازی داخلی برای سئو فکر کنید، باید بدانید که لینک‌سازی داخلی اول از همه برای ایجاد تجربه خوب برای کاربر است.

همچنین توجه به اهمیت کیفیت نسبت به کمیت در هنگام لینک سازی خارجی نیز بسیار مهم است. برای اثرگذاری لینک سازی خارجی، بک‌لینک‌ها باید باکیفیت و در عین حال طبیعی باشند. خرید بک لینک از مزرعه لینک یا به روش‌های اسپم، چندان نمی‌توانند در طولانی‌مدت برای شما ماندگار باشند و اعتباری به شما ببخشند. با کمک تکنیک‌های زیر می‌توانید کیفیت لینک‌های خارجی سایت خود را روزبه‌روز بهتر کنید و در آینده شاهد پروفایل ارزشمندی از بک لینک‌ها باشید. یکی از اشتباهات رایج در لینک سازی خارجی، این است که فقط برای صفحه اصلی سایت یا لندینگ پیج لینک سازی کنیم.

با انجام این کار، علاوه بر شفافیت بیشتر اطلاعات ذکر شده، از اثبات شایعات (رویدادها و تحقیقاتی که آدرس منبع آن‌ها هرگز ذکر نشده‌است)، جلوگیری می‌کنید.

یکی از تکنیک‌های قدیمی سئوی کلاه سیاه، ایجاد مزرعه لینک است که در آن، گروهی از وب سایت‌ها به طور مشترک به یکدیگر لینک می‌دهند یا با پرداخت پول به سایت‌های پربازدید، از آن‌ها لینک دریافت می‌کنند. این لینک‌ها با فریب دادن موتورهای جستجو، قصد دارند که در مدت زمانی کوتاه، در رتبه‌های بالای نتایج جستجو قرار بگیرند. درصورتی که می‌خواهید یک استراتژی لینک سازی اصولی داشته باشید، از انتشار لینک در چنین سایت‌هایی اجتناب کنید. اما چرا؟ زیرا گوگل و موتورهای جستجو معتقد هستند چیزی که دیگران دربارۀ سایت شما می‌گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما دربارۀ خودتان می‌گویید. به طور کلی، لینک خارجی، لینکی است که به هر دامنه‌ای غیر از دامنۀ اصلی وب‌سایت لینک‌دهنده اشاره می‌کند.

فرقی نمی‌کند در زمینه‌ی سئو تازه‌کار باشید یا اینکه مدتی باشد در این زمینه فعالیت می‌کنید، تا به حال به احتمال زیاد عبارت‌های لینک سازی خارجی یا بک‌لینک را شنیده‌اید. حرفه‌ی سئو وب سایت و لینک‌سازی همیشه در حال تغییر هستند و امروزه اهمیت لینک سازی با کیفیت، از همیشه بیشتر است. با انتخاب انکرتکست مناسب، صفحات فرود و شبکه‌سازی با وب‌سایت‌های مرتبط و معتبر و بررسی بک لینک سایت می‌توانید لینک‌های خارجی بهتری ایجاد کنید.

برای اینکه موتورهای جستجو یک لینک خارجی را بک‌لینک محسوب کنند، باید این لینک قابل کلیک کردن باشد. هیچکس نمی‌داند گوگل دقیقا از چه الگوریتمی برای تعیین نتایج جستجو استفاده می‌کند. با این حال، موضوعی که جامعه‌ی سئو بر آن توافق دارند این است که لینک سازی و استفاده از external linkها نقش مهمی در این الگوریتم بازی می‌کنند.

بن بست ها نه تنها برای گوگل مضر هستند بلکه بر روی سئو و سایت شما اثرات مخرب میگذارد و علاوه بر ان باعث میشود کاربران از سایت شما خارج شوند. برای این مثالی که زدم شما میتوانید درک بیشتری از لینک سازی خارجی پیدا کنید . با ساخت لینک برای یک وبسایت میتوان ان سایت را برای گوگل مهم در نظر بگیریم همان طور که گفتیم  لینک سازی به دو دسته  داخلی و  خارجی تقسیم بندی میشود  .

درست است که ساخت لینک داخلی در وب سایت، در سئوی سایت تاثیرگذار است ولی در نهایت هدف جذب و خرید کاربر است. ساخت لینک داخلی یکی از این روش‌های ساده است که می‌تواند تحول بزرگی در رتبه وب‌سایت شما ایجاد کند. توجه داشته باشید لینک‌سازی داخلی به معنی دور زدن قوانین گوگل نیست، بلکه روش بسیار ساده‌ای برای بهبود وضعیت سئوی سایت است.

  • این لینک های خارجی یا بک لینک ها از نظر حجم، کیفیت و ارتباط با توجه به اینکه چگونه از رتبه بندی صفحه شما پشتیبانی می کنند، اندازه گیری می شوند.
  • به این ترتیب می توانید با لینک دادن به صفحه ای که روزانه ۲۰۰ بازدید دارد، برای افزایش اعتبار صفحه ای استفاده کنید که ماهیانه حدود ۱۰ بازدید دارد.
  • این ابزار همه صفحات سایت را بررسی کرده و تبادل لینک میان آنها را رصد میکند.
  • همه لینک ها را از فالو تهیه نکنید و وجود لینک های نوفالو نیز ضروری می باشد چرا که ربات گوگل الگوریتم مشخصی دارد و باید سعی کنیم مصنوعی بودن روند لینک سازی پنهان باشد.

لینک سازی در سایت های اسپم شده یکی دیگر از مواردی است که باید در آموزش لینک سازی خارجی به آن توجه داشته باشید. اگر اعتبار و ارزش سایت شما افزایش یابد، درواقع نزد گوگل عزیزتر می‌شوید و رتبۀ سئوی سایت بهبود می‌یابد. در نتیجه می‌توان گفت که در صفحات نتایج جستجوی کاربران، بیشتر از قبل نمایش داده می‌شوید و همین باعث گسترش کسب‌وکار شما می‌شود.

در ادامه مهم‌ترین نکاتی که برای لینک‌سازی داخلی باید به آن‌ها توجه کنیم را به شما معرفی خواهیم کرد. لینک‌سازی داخلی در هر وبسایت همان آسانسوری است که شما را به دیگر مقالات و صفحات هدایت می‌کند. استفاده از لینک‌های داخلی علاوه بر این‌که حرکت کاربران در سایت را هدفمند و بهینه می‌کند، در درک ارتباط محتوا و صفحات نیز توسط ربات‌های گوگل نقش به سزایی دارد. در این مقاله شما به درک کاملی از لینک‌سازی داخلی، استراتژی صحیح در کاربرد و تاثیر آن در بهبود سئو و رتبه‌بندی سایت خواهید رسید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

سایت بت انفجار: بهترین سایت شرط بندی آنلاین
سایت شرط بندی کرش رویال: بهترین سایت برای بازی های آنلاین
معرفی مکمل گینر: افزایش وزن و حجم عضلات به روشی سریع و موثر
انفجار بازی: جذابیت و جایگاه در بازار بخار
Welcome to Realtor Canada
Discover the Perfect Home with Acreage for Sale
تماس با ما