کلینیک کاشت مو ی دکتر رضائی معتبرترین کلینیک کاشت مو در ایران

با این اسکن خط مویی که مناسب چهره تون هست رو شما انتخاب میکنید، محدوده کاشت و تعداد گرافت مورد نیاز با آنالیز دستگاه مشخص میشه و کمک میکنه قبل از کاشت تصویر بهتری از نتیجه عمل تون داشته باشید تا بهترین تصمیم رو بگیرید. روش‌های متفاوتی برای کاشت مو طبیعی در تهران وجود دارد که پزشکان پس از انجام معاینات لازم در جلسه مشاوره، روش مناسب را که بهترین نتیجه و ایده آل‌ترین آن را به همراه دارد برای بیمار خود انتخاب می‌کنند. البته باید در نظر داشته باشید که ماهیت کلی روش‌ها مشابه یکدیگر هستند و تنها تفاوت اصلی آن‌ها در روش و تکنیک برداشت گرافت است.

روش‌های دیگری نیز وجود دارند که انجام آن‌های نیازمند استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه‌ای است. روش‌هایی نظیر کاشت مو با روش SUPER FUE و سوپر ترکیبی از جمله این روش‌ها هستند که همگی آن‌ها در کلینیک خانه سفید با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شوند. پزشکان که رکن اصلی هر مراکز درمانی هستند باید از تجربه و مهارت بالایی در کار خود برخوردار باشند.

تخصص و دانش لازمه‌ی پزشک‌بودن است، اما داشتن تجربه از آن مهمتر است و فقدان آن می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری را در بر داشته باشد.

بسیاری از کلینیک‌های کاشت مو از تکنیک‌ها و ابزارهای جدید برای تبلیغات استفاده می‌کنند.

قبل از انجام هر کاری باید از معتبر بودن کلینیک و داشتن تجهیزات و امکانات استاندارد اطمینان حاصل کنید. در ادامه شما را با ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید . در رابطه با معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در تهران می بایست از کلینیک تخصصی دکتر علی قاسمی نیز نام ببریم. ایشان یکی از دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران و با تجربه ترین متخصصین زیبایی هستند.

بهترین روش کاشت مو کدام است؟

به این ترتیب شما به تراکم کاشت بالاتری دست خواهید یافت و موهای شما طبیعی‌تر می‌شود. کاشت مو در واقع برداشت موها از قسمت‌های غیر قابل ریزش و پیوند زدن آنها در قسمت‌های طاس و کم مو می‌باشد. در گذشته بیشتر از روش جراحی یا FUT استفاده می‌شد که امروزه دیگر انجام نمی‌گردد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی کاشتن مو طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در میان افراد مشهور نیز با استقبال زیادی همراه بوده است.

شما می‌توانید برای آگاهی از کیفیت و توانایی پزشکان مربوط تصاویر منتشر شده از بیماران آن‌ها را در وبسایت‌ها یا کاتالوگ آن‌ها مشاهده کنید.

در کاشت نواری، برای استخراج فولیکول‌ها یا گرافت‌ها، برشی در پوست ناحیه‌ی پشت سر ایجاد می‌شود. کیفیت گرافت‌های برداشت شده در این نوع کاشت نسبت به دیگر روش‌ها بیشتر بوده که مزیت بسیار مهمی است. در روش کاشت نواری به دلیل ایجاد برش در ناحیه بانک مو، نیاز به بخیه دارد.

پس از آن پیازهای مو از نوار پوستی جدا شده، و بر روی بخش بی‌موی سر فرد پیوند می‌شوند. انتخاب بهترین جراح کاشت مو می‌تواند وابسته به سلایق و معیارهای شخصی بیمار باشد، به این دلیل که روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در ابتدا و مهم‌ترین گام برای پیدا کردن فوق تخصص کاشت مو تهران، بررسی سوابق و مشاهده نمونه کارهای پیشین پزشک متخصص است. جهت اطلاع از هزینه کاشت مو در تهران می‌توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

باید توجه داشته باشید که در هنگام استحمام نباید فشار زیادی بر روی سر شما وارد شود و یا ناخن‌هایتان با گرافت‌ها تماس پیدا کند. فولیکول مو، به بخش‌هایی از مو گفته می‌شود که برای click to find out more اهدا از قسمت بانک مو برداشته شده و به ناحیه مورد نظر پیوند زده می‌شود. FUT یک روش استاندارد برای کاشت مو می‌باشد که می‌توان در طی عمل، بیشترین مقدار مو را برداشت و کاشت کرد.

کاشت مو تهران

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر تهران نوین با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دومین شعبه خود را در سال ۱۳۹۸ تأسیس کرد. اگر یک کلینیک ادعای این را دارید که بهترین مرکز کاشت مو است، باید از امکانات و تجهیزات مدرن نیز بهره‌مند باشد. در اینجای مطلب ذکر این نکته خالی از لطف نیست که منظور از تجهیزات مدرن، شکل ظاهری شیک و زیبای دستگاه‌ها نیست، بلکه اثربخشی بالا و کیفیت آن‌ها است. متاسفانه بسیاری از بیماران آگاهی چندانی از کیفیت تجهیزات پزشکی ندارند و این روزها برخی از کلینیک‌ها با تهیه دستگاه‌های شیک اما بی‌کیفیت، مشغول ارائه خدمات پزشکی هستند.

دکتر توکلی متخصص پوست و مو در تهران هستند که کلینیک ایشان با کادری مجرب و متخصص در زمینه انواع کاشت مو با قیمت مناسب، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل فعالیت دارد. در حال حاضر کلینیک دکتر توکلی یکی از بهترین مراکز تخصصی کاشت مو تهران با جدیدترین روش‌های روز دنیا می‌باشد. هر ساله، هزاران نفر به دنبال راهکاری برای مقابله با ریزش موها و بازگشت به ظاهری جوان‌تر و جذاب‌تر می‌باشند. کاشت مو به عنوان یک راه حل مؤثر و مورد اعتماد در این زمینه شناخته شده است.

در کلام آخر باید بیان کنیم که دکتر های معرفی شده در این مقاله صرفا جهت معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آن ها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید.

کاشت مو به روش FUE

شما بعد از گذشت دو روز از کاشت موی خود بهتر است دو بار در روز به حمام بروید و این کار را تا 10 روز ادامه دهید. تا 10 روز بعد از کاشت مو باید از قرار گرفتن زیر دوش آب مستقیم و عمودی پرهیز کنید، زیرا تماس مستقیم سر با آب به گرافت های کاشته شده آسیب وارد می کند.

هرچه تنوع روش‌های کاشت بیشتر باشد، به این معناست که دستگاه‌های به‌کار گرفته شده در این مجموعه نیز تنوع بالایی دارند و محدود نیستند.

48 قبل از کاشت مو از مصرف مشروبات الکلی و غذاهای خون ساز مثل گوشت قرمز یا جگر خودداری کنید.

این مجموعه با بهره گیری از تیم پزشکی تخصصی و مجرب در فضایی چشم نواز پذیرای شما مراجعین محترم است تا انواع خدمات را با جدیدترین روش های روز دنیا و با بالاترین سطح کیفیت به شما عزیزان ارائه بدهد. این مجموعه مفتخر به داشتن گواهینامه ISO در بالاترین سطح رضایت مراجعین می باشد. معمولاً کاشت موی طبیعی در بهترین کلینیک کاشت مو در شهر تهران به روش های میکروگرافت، SUT، FIT، FUT و ترکیبی انجام می شود. با توجه به میزان و وسعت ریزش موی سر، کیفیت بانک مو (موی پشت سر) و وضعیت بیمار هزینه کاشت مو نیز متغیر است.

شناسایی و تشخیص بهترین مرکز کاشت مو برای کسب نتایج دلخواه اهمیت ویژه‌ای دارد. جراحان و متخصصان پیش از هر اقدامی با توجه به نوع موها، انتظار مراجعه کننده و پتانسیل اولیه پوست برای استخراج فولیکول های مو، بهترین روش کاشت مو که شامل روش FUT و یا FUE می شود، را برای هر فرد انتخاب می کنند. مراحل کاشت مو در روش FIT، موهای پشت سر بیمار توسط تیم جراحی کاملا تراشیده شده و سپس فولیکولهای مو به صورت دانه دانه برداشته می شود. و در یک شرایط کاملاً نرمال برای زنده نگهداشتن آن فولیکول های آماده به تزریق باید نگهداری شود.

  • برای آگاهی از این نکات، در این مقاله سعی داریم با نگاهی بی طرف و جامع به این پرسش مهم متقاضیان کاشت مو پاسخ دهیم.
  • شما بعد از گذشت دو روز از کاشت موی خود بهتر است دو بار در روز به حمام بروید و این کار را تا 10 روز ادامه دهید.
  • در صورت تمایل برای برقراری ارتباط با CIP بهترین کلینیک کاشت مو در تهران جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و رزرو نوبت با شماره های فوق تماسل حاصل نمایید.
  • دکتر سعیدرضا یوسف مدرک پزشکی عمومی و تخصص دوره پوست و موی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کردند.

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان از آن بهره برد، بررسی دیدگاه‌های بیماران در شبکه های اجتماعی و وبسایت‌های مراکز درمانی می‌باشد. این روزها به دلیل پیشرفت فناوری اطلاعات، افراد می‌توانند با مراجعه به صفحات شبکه های اجتماعی و سایت‌های اینترنتی از دیدگاه‌ها و نظرات مردم در مورد کاشت مو آگاه شوند و با استفاده از این دیدگاه‌ها، بهترین انتخاب را انجام دهند.

بررسی تعداد تجربه‌های موفق کلینیک VIP باز هم شما را به این کلینیک می‌رساند. دکتر جیحانی متخصص بیماری‌های پوستی و درماتولوژی و پزشک پوست و مو هستند که با جدیدترین رو به‌روزترین روش‌های روز دنیا و همراه با کادری مجرب در زمینه جراحی کاشت مو فعالیت دارند.

از کشور‌های دیگری که هزینه کاشت مو در آن‌ها پایین‌تر از دیگر کشور‌های اروپایی و آمریکایی است، کشور ترکیه است. البته هزینه کاشت مو در ترکیه بالاتر از هزینه کاشت مو در تهران است، به‌ویژه برای کسی که بخواهد از ایران با این قصد به ترکیه سفر کند که هزینه سفر و اقامت هم به آن افزوده می‌شود. اما کاشت مو در ترکیه برای اروپایی‌ها و همچنین آمریکایی‌ها بسیار به‌صرفه است.

پس از بیحس شدن منطقه کاشت مقداری سرم و دارو در زیر پوست ناحیه کاشت تزریق می شود که این سرم و دارو هم مقدار خونریزی منطقه را کم می کنند هم باعث می شوند منطقه ورم کند و وسعت بیشتری ایجاد شود و کاشت با تراکم بالاتری انجام شود . به طور معمول نتیجه و کیفیت کاشت مو در کلینیک های زیبایی بعد از گذشت 3 الی 6  ماه مشخص می گردد. کلینیک زیبایی آوینا افتخار دارد با در دست داشتن پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه‌های پوست و جراحی خدماتی را عرضه کند که هماهنگ با آخرین یافته‌های علمی باشد. به مدت سه روز بعد از جراحی بایستی از شستن موهای خود خودداری کنید و پس از آن می‌توانید با استفاده از شامپوهای مخصوص و با آب ولرم موهای خود را بشویید.

اگر موها متراکم کاشته شوند حتی پس از برگشت مو و رشد آن به طور یکجا مو طبیعی به نظر نمی‌رسد که به آن “اثر عروسک” نیز می‌گویند. ریزش شک به دلیل تراکم زیاد زمانی اتفاق می‌افتد که پزشک و تیم او در انجام کاشت مو بی‌تجربه هستند.

روش مورد استفاده در کاشت مو

در عین حال این کلینیک در حال حاضر یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو در غرب تهران هم بوده و در این زمینه هم خدماتی را ارائه می کند.

کاشت مو تهران

در روش  FUE جای زخم کمتری وجود دارد که باعث می شود پوست سریع‌تر بهبود یابد اما نباید فراموش کرد که این روش مناسب پوست‌های شل نمی‌باشد. روش‌های کاشت مو FUE پر هزینه‌تر هستند، با این حال گرافت‌های کمتری تولید می‌کنند و هر چه پوشش بیشتری مورد نیاز باشد، مدت زمان جراحی طولانی‌تر خواهد شد.

لطفا برای استفاده از خدمت مشاوره رایگان با متخصصین کلینیک ایران نوین فرم زیر را کامل و ارسال کنید. با این وجود به نظر می‌رسد که روش SUT به دلیل آنکه بدون عمل جراحی، خون‌ریزی و عوارض خاصی انجام می‌شود، یکی از مناسب‌ترین راه‌های پیش روی افراد برای کاشت مو است. ایده کاشت مو برای اولین بار در سال ۱۹۳۹ توسط یک پزشک ژاپنی مطرح شد و در سال ۱۹۵۹ پزشکی آلمانی آن را بر روی بیماران خود امتحان کرد.

برای مثال در زمان التیام، پوست سر ماده شیمیایی به نام هیستامین آزاد می‌کند که باعث ایجاد خارش می‌شود.

کلینیک تخصصی پوست و مو تصویر جوانی با مجوز رسمی از وزرات بهداشت درمان  آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز می باشد.

به همین دلیل نیز بسیاری این روش کاشت مو را به دو روش قبلی ترجیح می دهند. در FUT متخصصان فولیکول های مو را از پشت و یا دو طرف سر استخراج می کنند و سپس به نواحی بدون مو انتقال می دهند. این روش بیشترین تاثیر را برای افراد دارد که به دلیل ریزش مو با الگوی مردانه دچار طاسی و یا عقب رفتگی خط رویش مو شده اند. طی سال‌های اخیر با ظهور روش‌های جدید کاشت مو، افراد زیادی اقدام به کاشت مو کرده‌اند اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با کیفیت پزشکان و کلینیک‌ها نتیجه خوبی نگرفته‌اند.

برآمدگی یا ورم صورت بعد کاشت مو یا تورم پلک ها مخصوصا 2 تا 6 روز پس از عمل از پیامدهای رایج جراحی کاشت مو می‌باشد. در برخی موارد ورم آنقدر شدید است که بیمار نمی‌تواند چشمان خود را باز کند.

انتخاب یک مرکز کاشت موی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی مراجعین به این مراکز است. کسب آگاهی از ویژگی‌های یک مرکز درمانی با کیفیت، می‌تواند باعث نتیجه‌گیری بهتر شما شود و ارزشمندترین دارایی یعنی سلامتی شما را حفظ کند.

اما تمامی این روش ها بر پایه انتقال مو از نواحی مناسب، معمولا پشت گردن و کنار گوش ها، به قسمتی از سر می باشد که موی خود را از دست داده است. در پروسه کاشت موی طبیعی، ناحیه اهدا کننده باید دارای تار موهای مناسب، ضخیم و پر پشت باشد تا عمل با موفقیت به نتیجه برسد. بنابراین، هنگام انتخاب کلینیک کاشت مو، باید بدانید که آیا کلینیک درمان مورد نیاز شما را ارائه می دهد یا خیر.

کاشت مو روشی کاملا دائمی است که می‌تواند زیبایی ظاهری فرد را بهبود ببخشد که این کار با کمترین میزان تهاجم نیز انجام می‌گیرد. بارزترین ویژگی بهترین مرکز کاشت مو را می‌توان احترام‌ گذاشتن به مراجعه‌کننده و برخورد مناسب با او عنوان کرد. متقاضیان باید بتوانند به طور منظم نوبت‌دهی شده و در محیط آرام و بدون تنش ویزیت شوند. در این زمان نحوه برخورد پرسنل و پاسخ‌ آنها به سؤالات و مشکلات با صبر و شکیبایی از دیگر نشانه‌های احترام به مراجعه‌کنندگان است.

کاشت مو تهران

کیلینیک پری سیما یکی از بهترین مراکز کاشت مو در تهران منطقه فرمانیه است.

برای نمونه، کاشت مو به روش میکروگرافت جدیدترین تکنیک کاشت مو در ایران است که نسبت به سایر روش‌های قبلی نظیر FUT از اثربخشی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این روش به دلیل اینکه پس از جراحی نیازی به بخیه و پانسمان ندارد با متدهای روز پزشکی انجام می‌شود. کاشت موی FUE و FUT هر دو روش مدرنی هستند که تا به حال از موفقیت بالایی برخوردار بوده‌اند و نتایج آن‌ها بسیار طبیعی بوده است. این دو روش هریک دارای نقاط قوت خاصی هستند، برای مثال معمولا افراد از نتیجه پیوند موی FUT و قیمت ارزان‌تر آن رضایت بیشتری دارند ولی جای زخم بعد از جراحی در این روش بیشتر است بنابراین به زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارد.

ماینوکسیدیل یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان ریزش مو است که در تمام داروخانه ها موجود است. این پرسش از آنجا اهمیت دارد که عمل کاشت می تواند بر احساسات فرد تاثیر گذاشته و حتی یک سرمایه گذاری اقتصادی برای وی باشد. تحقیقات نشان داده است که ۹۸% گرافت های کاشته شده مانند موهای طبیعی رشد می کنند.

کاشت مو تهران

بنابراین مجهز بودن کلینیک و استفاده از پزشکان متخصصی به تنهایی کافی نیست و تجربه و مهارت حرف اول را در علم پزشکی می‌زند.

این روش‌ها به طور کلی نتایج طبیعی و رضایت‌بخشی را برای بیماران به همراه دارند.

شما می توانید با تحقیق در مورد پزشکان تا آنجا که می توانید موفقیت کاشت مو را تضمین کنید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

آشنایی با اکانت اسپاتیفای
سایت بت انفجار: بهترین سایت شرط بندی آنلاین
سایت شرط بندی کرش رویال: بهترین سایت برای بازی های آنلاین
معرفی مکمل گینر: افزایش وزن و حجم عضلات به روشی سریع و موثر
انفجار بازی: جذابیت و جایگاه در بازار بخار
Welcome to Realtor Canada
تماس با ما
تمامی محتوای این وب‌سایت توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود و هدف ما ترویج یا تشویق به استفاده از آن نیست، بلکه به‌کارگیری برای مطالعه و بررسی مطالبی است که قابلیت ارائه دارد.